fredag 6. juni 2008

Ny utfordring:)

Hallo, her er jeg igjen.
Trodde dere at jeg hadde glemt dere??? Neida, har bare vært litt travelt sist uke. Og så har det vært fantastisk flott vær.

Ja, så var det utfordringa da!
Kari denne gangen da :)
Å fy, noen av spørsmåla var litt på kanten, men det var lov å ikke svare da :)

So here i go !

Du heter?
Hilde Norunn Hellesfjord Nordheim
Kallenavn?
Neeeei , ikke som æ kjæm på. DUUU kanskje?:)
Hvilken sang hører du på nå ?
Ingenting, her er dørgende stillt.
Røyker du ?
Ja, desverre.
Hva mener/tror folk om deg ?
At jeg alltid er blid og hyggelig. (håper jeg )
Stemmer det?
Selvfølgelig :)
Hvem får du oftest kompliment fra?
Mann og barn.
Bruker du å le for deg selv?
Ja, ofte. Folk som ser meg tror sikkert jeg er litt gal.
Hva står det på din siste innkomne SMS?
Ja, ta med badedrakt :)
Favorittmaleri?
Min datter fikk et aldeles nydelig bilde/maleri av sin " gulla" Kari til konfirmasjonen . Er ellers ikke så bevandret innen kunstens verden.
Hvor bor du?
Smøla
Trives du?
Ja selvfølgelig :)
Hvilken mob. operatør har du?
Chess
Er du alergisk mot noe?
Sure folk
Har du hatt sex i dag?
Det er det vel ingen som har noe med vel :)
Hvordan svarer du i mobilen?
Hallo! Eller hvis det er et ukjent nr, svarer jeg med navnet mitt.
Hvem ringte du sist?
Maggi
Hva sa den du snakket med?
Litt av hvert, en samtale på nessten en halvtime, kan ikke gjentas her.
Anntall timer søvn i natt?
7 ca
Sov du alene?
Sammen med min mann
Kommer du tidsnok til avtaler?
Ja, som oftes. Hater selv at folk ikke kommer til rett tid.
Når har du det bra ?
Når alle andre i familien har det bra og er friske.
Hvilke farger liker du på dine klær?
Er veldig glad i grønn, gul og orange
Hva synes du om føtter?
Ok, bare jeg slipper å se for nært på dem. Klarer ikke å ta på andre folk sine føtter. Går bra med mine egne og mine barns føtter, men der går grensen :)
Er du smart?
Mener det selv da, men hva andre mener bryr jeg med ikke noe om.
Hvem / hva savner du nå ?
Mamman min, som døde da jeg var 14 år.
Favorittdrikke om morgenen?
KAFFE med melk i.
Er du sjenert?
Neeei, tror ikke det.
Driver du med noen sport?
Ikke noe organisert. Har nok med å følge med barna sine fotballtreninger og kamper, bare det er en sport i seg selv.
Vil du ha mail eller brev ?
Jeg er litt Ole Brum jeg, så : Ja takk begge deler.
Tror du på kjærlighet ved første blikk?
Tja, mulig det.
Har du spydd offentlig?
Ikke som jeg vet, kanskje da jeg var lita.
Er du fornøyd med livet ditt?
Ja
Om ikke, hva vil du forandre på ?
...............
Er du bortskjemt?
Ja, men på en god måte. Er vi ikke alle det da egentlig:)
Synes du denne utfordringen er meningsløs??
Ja. Fikk en sånn ekkel følelse uti utfordringen her om at noen satt og samla inn all info vi har svart. Kanskje plutselig en dag står en ukjent, kanskje en psykiater eller noe sånn på døra for å hente meg :) Hvem vet, kanskje noen samenligner svar, gjør seg opp sin egen sære mening om oss galningene som går på og svare på noe sånnt på nett !

1 kommentar:

Unknown sa...

Helt enig! sånn følelse fikk jeg også. ikke nødvendigvis en psykiater...men noen som samler info, og bare slenger en utfordring uti bloggverden for å sjekke hvor godtroende vi er...vi e nok ferske og skeptiske, men det er sikkert litt lurt å føle seg frem på hva man faktisk vil være med på...trur du ikke?