onsdag 25. juni 2008

Allt samtidig :(

Huff altså.
Allt skal skje på sommeren.På samme tid !
No dumpa det ned en bryllupsinnvitasjon her.
Trudd at alle jeg kjennte , ihverfall innen familien ,VAR gift jeg?!
Hmmmm. De som no skal gifte seg, er faktisk gift....... med hverandre.......faktisk.
Ja,ja, dem e skillt å da ......... fra hverandre........ men undere skjer, og de har funne tilbake til hverandre og skal altså gifte seg igjen. Hipp Hurra. Ingenting er vel bedre enn at " ongdommen finn kvartanner".
Men så har det seg altså slik at vi er i Oslo på Norway cup den helga, eller cupen e vel akkurat ferdig da, men vi kommer oss ikke hjem tidsnok.
Kanskje jeg var for snar med å melde meg som leder til denne turen??, Men jeg kunne ikke annet, Norway cup sto i fare for å bli kanselert hvis ingen foreldre meldte seg.
Hmmmmm........DILLEMMA!!!!!
Nei , dette får vi sove på noen dager.
Vi hadde jo faktisk sagt at vi reiser hjem dagen etter at jentene blir utslått??? Innledende runder er ferdig på onsdag??? Kanskje vi kan reise hjem på torsdag????Men det ble det store protester på selvfølgelig:)
Jentene reiser jo med den innstillingen at de kommer til å tape alle kampene så!
Nei vi får se.
Hmmmmm........ Vanskelig detta altså.
Noen som har et godt råd ? Mottas med takk ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jippi:) Endelig får jeg og komme med med "fornuftige" kommentarer.
Passer bra det nå, klokka er to på natta og jeg er lys våken. Men nei, kommer ikke på noe godt råd ang. "tidsklemma". Jeg krysser fingrene for jentene på cup.

Aud J

Anonym sa...

Heisann! Må nesten kommentere nå som man slipper å ha blogspot konto. Nei, er nok ikke jeg som får bestemme navnet nei, men det er jo lov å komme med innspill :)