onsdag 11. juni 2008

Hei igjen :)



Elendig sommervær:(

Hata regn:(


Men, jeg er sikkert ikke alene om det.

Søndag starta eledigheta , etter flere dager med sol og sommer så var det over. Ble litt overraska faktisk over at det var så grått når æ sto opp.

Men, men, må bare gjøre det beste ut av det da.


Dette har skjedd siden sist;

Har benytta en hver anledning til å sitte ute i sola, da selvfølgelig på ettermiddag , etter arbeidstid. man må ta til takke med det en får når det endelig e fint.

Søndag var vi på basar. Ungdomslaget arrangerte, og de fleste i bygda måtte trø til.Var veldig lite folk der forresten. Hadde kanskje noe med at det var så mye som foregikk den dagen.

Mang var på janitsjarøving, det nermer seg premiære for sommerens happening med stormskritt, så de må øve så mye de kan.

Småpikelaget spillte kamp i by`n og pikelaget hadde hjemmekamp, samtidig med bassaren.

Huff: Stakkars pike 16. enda et tap, og denne gangen et gedigent et. 23-1 te sunndal. HMMMM må være noe som ikke stemmer her, kanskje dem e påmeldt i feil divisjon?? Noe må det være. De har ikke vunnet en kamp i hele år. Dette må vi se på til neste år.


Herregud tenker kanskje de som kjenner meg fra før. Ka e det somm skjer?? Har ho liksom blitt fotballinteressert å no da ???+

Ja tenk , det har jeg.

Er en slik tullete fotballmor, som ikke skjønner seg noe på fotball, men som blir helt revet med når jeg er på kamp. Har fått beskjed fra størstejenta om å ta det med ro. Det vil sikker si at jeg er en av de som roper høyest det da, om både offside og straffe, selv om jeg ikke er helt inne på fotballregler. Noen ganger hender det faktisk at jeg roper riktig :) tenk det da !


Mandag ble lillejenta syk, feber, hodepine, vont i halsen og kvalm. Hjemme noen dager, og nå strax frisk.


Må holde oss frisk hele gjengen no, for på fredag morgen reiser vi til Lillehammer på korpsfestival. Det skal bli gøy. Smøla musikkorps reiser med over 60 stk, så det blir liv. Magnhild er for lita til å være med på stevne, men siden de to største+ far skal dit, reiser vi etter. Skal prøve å oppdatere direkte fra Lillehammer , hvis jeg får til å laste over bilder alene da....... er nemelig Marie som e god på data og slike ting her i huset.Men ho er i nærheten da, hvis jeg trenger hjelp.


Ellers er det fridag her i huset i dag, hverfall for noen, så nå står kjøttsuppa på ovnen og putrer. Har LITT ambisjoner om å vaske også i løpet av dagen. Får se hva jeg får tid til.


Ha ellers ei fantastisk uke alle sammen. :)

Ingen kommentarer: