fredag 30. mai 2008

Hjelp jeg er blitt "TAGGET"

JAAAA........ hva gjør jeg nå????
Som dere sikkert skjønner er jeg blitt tagget av noen. Denne noen er Sigrun på "pusleriet.blogspot.com"

Hærlighet, har ikke 6 venner jeg kan utfordre en gang??????
Jeg prøver:
Hva gjorde jeg for 10 år siden?
Ja si det?
Jo jeg var gravid med Sondre, hadde nesten fått ny arbeidsgiver(det ble utpå høsten)
Jeg var 30 unge år :)
var forlover i bryllup for første gang.
5 ting på huskelista mi i dag?
Kjøpe 8 loddblokker til loteriet på fotballkampen i morgen.
Kjøpe gave til Henrik fra sondre.
Kjøpe gave til Ingeborg fra Magnhild.
Vaske godt på salongen pga brudepynting i morgen.
Bytte tannlegetimen til Sondre, og det glemte jeg. ( må legge det inn til piping på telefonen til etter helga )
Snacs som jeg liker?
Allt, desverre! Ihverfall allt som er søtt, godt, salt, fett Allt som er usunt.
Ting jeg vil gjøre som miliardær
Ja si det
Betale ut all gjeld.
Jobbe bare når jeg selv har veldig lyst.
Sikre framtia til mine englebarn.
Kjøpe meg ei leilighet i en by.
Reist til alle steder som jeg drømmer om, men som aldri sikkert blir gjenomført.
sikre alderdommen, og så skulle jeg ha kosa meg med resten........er det noe mulighet??????
Steder jeg har bodd!
Smøla
Sunndalsøra
Smøla igjen
Surnadal
Molde
Sunndalsøra
Smøla enda en gang, og hvis jeg får det som jeg vil, blir det ikke noe mere flytting på meg.
Det eneste kan vel være hvis Smøla blir aldeles fraflyttet, då må jeg vel rope at de må holde igjen siste ferga slik at jeg gråtende må stå ved fergelemmen å vinke farvel til det som jeg synes er paradis på jord :)
6 mennesker jeg vil vite mere om:
No har det seg slik at alle de jeg vet om her i denne bloggverden allerede er utfordret. Men hvis noen jeg kjenner, eller ikke kjenner titter innom sia mi, og synes at dette ser spennende ut, så "tagger" jeg dem herved og utfordrer dem. Husk å si ifra på kommentaren min, slik at jeg kan bli bedre kjennt med deg :)
Kanskje Idamor tar denne utfordringa:)
Marie kan også begynne å blogge. :) ( Det kan bli spennende for ei engtelig mor)
Reglene er som følger:
Jeg svarer på 6 spørsmål om meg selv, deretter Tagger jeg 6 stk,. La dem få vite at de er tagget, og gå så tilbake til min blogg for å gi beskjed om at oppdraget er utført.
Trur æ besto gitt :)

3 kommentarer:

Karianne's hverdag sa...

Ikke enkel denne bloggverden Hilde..hihi... ALLE mine bloggvenner er også blitt utfordret...så jeg fikk heller ingen å utfordre... men artig allikevel da...

Unknown sa...

Artig med litt utfordringer osv. Nå begynner vi vel å bli "inne" i denne blogglandia. du skriver forresten veldig lett og morsomt! Alle innleggene dine er så artige.

Unknown sa...

Ny utfordring...sjekk bloggen min.