lørdag 18. oktober 2008

Lørdagskveld

Ja, så er det lørdagskveld igjen da .
Er faktisk ei uke siden sist jeg blogga, sikkert akkurat på timen nesten tenker jeg,
Og situasjonen er akkurat lik som forrige lørdag:)
Småttingene har lagt seg, tennåringen er ute og farter med venner, og gubben er ute og spiller. Denne lørdagen er det på havfiskesenteret det skjer. Han lurte på om jeg ville bli med en tur, men.....tror jeg begynner å bli gammel. Før i tiden var jeg aldri vanskelig å få med ut på livet, men nå er jeg faktisk blitt litt tungbedt. Alderen har meldt seg.....blir fortere sliten etter ei full arbeidsuke.... og så er det faktisk litt forlokkende å få noen timer helt for seg selv. - Hva skal du gjøre på i kveld da?.....spurte gubben om med det samme han var på tur ut døra. -Neeeeei, ikke noe spesiellt, svarer jeg.
Ikke noe vits i å forklare han at jeg skal bruke kvelden på å lese andre sine blogger, og kanskje forfatte en selv også. Han skjønner ikke vitsen i å brette ut om hva vi har gjort på siste uken, på nett....slik at alle kan lese om det....Nei, det skjønner han sikkert ikke før han kanskje blir bitt av bloggedilla sjøl... noe jeg aldri tror kommer til å skje.

I dag , mens jeg var på jobb fikk jeg øye på forsiden av Tidens Krav, og syntes at bildet på forsiden var litt kjent. Måtte gå nermer bladhylla, og jammen det, det var noe kjent. Herregud, det var Ingrid... min gamle barnevakt, som passet meg da jeg var lita. Hun var en av naboene da vi bidde på Sunndalsøra. Ho var noen år eldre enn meg, så da jeg kom i tennåra, hadde jeg ikke noe mere kontakt med henne. Og tro det eller ei, for noen få dager siden dukket hun plutselig opp på min profil på facebook og ville oppføres som min venn, som jeg selvfølgelig godtok. Dere som ikke leser avisa for nordmøre må da få vite at reportasjen handlet om at hun hadde vært rusmisbruker i mange år, og om hvordan dette har påvirket oppveksten av barna hennes. Men heldigvis, hun har fått hjelp, og kommet seg ut av rushelvetet.

Ellers er allt som vanlig her "Casa Nordheim"
Stiv i nakken, vondt i ryggen og ellers sliten i kroppen. Kunne ha tenkt meg en SPA opplevelse, med varme og knaing både her og der, det hadde virkelig gjort seg.:)

Så til dere alle.....Ha en fantastisk lørdagskveld....:)

1 kommentar:

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
He,he... å sånn går lørdagskveldene her også - de jeg har fri vel og merke... er blitt en skikkelig innesitter... Men så er det da godt å bare sitte ned og ikke måtte gjøre noenting...

Ha en koselig kveld og uke...