tirsdag 21. oktober 2008

Frustrasjon.

Åhhhhhh. Æ bli så IRRITERT

3 kommentarer:

Aud Jorunn sa...

Har jeg bare kunnet hjelpe deg, men desverre kjenner jeg ingen som kan hår. Regner med at du høflig ville takke nei hvis jeg kom å tilbød mine tjenester. I hvertfall er det å anbefale.
Ha en strålende uke og jeg krysser alt jeg har i håp om at det daler en frisør"engel" ned fra oven,

Anonym sa...

Hej Hilde
Vet desværre ikke om nogen ledige frisører.
Men vet at alle elever har ret til, tilrette lagt ukeplan .Jobber selv på skolen,ikke uvanligt at der er 4 - 5 forskellige ukeplaner i en klasse.Så stå på og krev jeres rettigheter.
Hilsen Alice

Besta sa...

Ja, sån går no dagan. Har et kjempekjør akkurat no. Har sittet og bladd gjennom bloggen din. Håper det er ok at jeg legger deg til min. Hilsen besta.