lørdag 11. oktober 2008

GOD HELG

Sitter hjemme, platters mo alene. Eller, de to minste har selvfølgelig lagt seg, tennåringen kom hjem fra høstferie i ettermiddag, men måtte selvfølgelig ut for å møte venner, og gubben er på spillejobb. Nesten synd å si det, men det er faktisk deilig å få noen timer helt alene. Dere som kjenner meg godt, vet at jeg er ultrasosial, men til og med jeg kan nyte å være alene.....innimellom......ikke for ofte......og ikke for lenge. :)

Men nå vil jeg ihvertfall å ønske alle venner, bekjente , og alle der andre som kikker innom ei fantastisk helg....ihvertfall det som er igjen av helga.

Og så en ting til. Alle der som var på konserten til Smøla janitsjar i bratthallen forrige helg.
Mange av dere så sikkert at jeg drev å rota litt i kulissene..... i gangene bak scenen og slikt....
Det var IKKE jeg som trua Tor Endresen med at jeg ikke skulle stemme på han på fredag hvis han ikke sang " Ingen er så god som du". Bare så dere vet det, har fått så mange spørsmål om det virkelig var meg :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Selv om det ikke var deg som trua han, så burde vi tatt det til etteretning uansett og stemt ivei. Nå er han jo ute av dansen...stakkars cha-cha Tor...

Hilde`s bloggverden sa...

Ha, ha , ja kanskje det ja :)
Men i og med at han sang så flott til Elin, skulle nesten hele nordmøre ha stemt på han.

Eva sa...

Hei Hilde:)
Artig blogg! Gubben og co spilte forresten veldig bra på Vågarn i går:)
Angående rettetanga, så trenger jeg fortsatt ja! Pris?

Fortsatt god søndag:)

Eva

Heidi sa...

Enig i at det kan være godt med alenetid av og til. I små doser, slik at det virkelig kan nyyytes. Nå er helga snart over, men kos deg med restene av helga. Storm ute betyr masse telys og ekstra kos inne, spør du meg!