torsdag 17. april 2008

Hei her er jeg

Ja, så var det å komme på noe å skrive om da !
Jeg er gift. har tre nydelige barn, deriblant en tennåring, som er konfirmant no i vår:)
Har en fantastisk mann ,som jobber i SFO, og ellers opptatt av musikk.
Jeg selv er selvstendig næringsdrivende, samtidig som jeg er aktiv i flere lag og organisasjoner.Må også si at barnas lekser og fritidsinteresser er en del av det jeg er opptatt av.
Eller bor jeg på nortdvestlandets perle, SMØLA, (en opplevelse i storm og stille:))
Smøla musikkorps er en naturlig del av familien vår, i og med at alle barna + mannen i huset er med. Magnhild ( yngst) er med som driller, Sondre trakterer slagverk og Marie som spiller trombone på 7. året. Selv har jeg lagt musikkarieren på hyllen for en stund i og med at uka desverre ikke har flere dager.
Jeg danser linedans i ny og ne, skulle ha vært der hver torsdag, men som sagt er det ikke alltid nok dager.Men Gud hvor deilig det er når jeg først kommer meg dit:)
Ellers får jeg prøve å oppdatere siden etterhvert som noe skjer her i huset.
Det første store nå, er konfirmasjon til helga, men det får jeg komme tilbake til.

1 kommentar:

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Og velkommen til bloglandia...
Blir spennende å følge med her, er jo så flott ute på Smøla da, har vært der en gang som barn - og husker enda hvor flott det var...
Linedans høres jo spennende ut, og det ser jo så morro ut...

Ha en koselig dag...