onsdag 26. oktober 2011

Yeah...jeg blogger igjen :) Kanskje.....

Ja,ja
Så tror jeg at jeg skal bli en blogger igjen da.

Merkelig hvor enkelt dette var for bare et par år siden....
Men, jeg prøver igjen :)

Siden sist, som tydeligvis var 16 mai i 2010,
hjelpes det er lenge siden,
oppsummere kort:

Herren i huset er blitt fagarbeider , som barne og ungdomsarbeider.
"storpiå", har tatt et friår fra videregående skole, og jobber som tillkallingsvikar i skole og barnehage. Samtidig jobber hun enkelte helger på en resturang.
"Storguten" fyller snart 13 år....tennåring, og har begynnt på ungdomsskolen.Han er en ivrig gitarspiller, og playstationspiller :)
"Lisspiå" er blitt 10 år, går i 5. klasse , har sluttet å drille , men er blitt spillende medlem i korpset istedet ;)
Og meg selv, jobber, spiser og sover. Ehhh, neida, ikke bare det. Har faktisk begynnt å spille i korpset selv, og synes det er kjempeartig, selv om det er 10 år siden sist jeg spillte :)

Bildet over innlegget er faktisk fra i ettermiddag, 26. okt 2011.
De siste dagene har vi hatt et fantastisk flott vær her på nordvestlandet, og håper det fortsetter slik, nesten frem til jul.

Ha en flott kveld.
Skal prøve å huske å blogge igjen i morgen ;)

See yahh :)

Ingen kommentarer: