torsdag 1. januar 2009

Godt Nyttår

Godt nyttår alle bloggvenner:)
¨¨¨¨¨

Har vært rimelig opptatt både før jul og i romjula, så jeg har ikke sett meg tid til å blogge da.
Men lover dyrt og hellig at på nyåret skal jeg komme sterkere tilbake.
Her i huset er det flere som styrer med datamaskinen og div. kabler, så for tiden er kabelen til fotoapparatet borte. Derfor kan jeg ikke få overført noen bilder, men har fotografert en del i jula, så vi får komme tilbake med en fyldig fotoreportasje senere..

Men, til da.....
Ha et fantastisk godt nyttår
Nytt år......nye muligheter:)

4 kommentarer:

Nunne sa...

HVORDAN I ALL VERDEN FIKK DU DET TIL???
Artig!
Godt nytt år 2009 til deg også, Hildemor!
Klemmer fra Nunne...

Aud Jorunn sa...

Godt nyttår til deg også

Tussilago sa...

Godt nyttåe!
første gang jeg besøker bloggen din...
koselig her!

Besta sa...

Hei.. vil bare ønske deg godt nyttår og håper du snart finner kabel`n. Klem