mandag 18. august 2008

Alfabetet om meg

For lengre tid tilbake, ble jeg utfordret av Kari-carpe diem- om å skrive om meg selv alfabetisk.
Dette såg jeg vel egentlig ganske mørkt på, så derfor er det blitt utsatt...... i det lengste:)
Men NÅ må jeg gjøre et forsøk.


A Altetende ( I all forstand... både mat, musikk, gjøremål, you name it.....)
B Behjelpelig???.... prøver ihvertfall så langt jeg kan
C Ca????? jeg er ingenting på c.... creative.. in english???? cute???? noe alle 40 åringer er :)
D Drømmer....... er vi ikke alle det ?
E Egen....... eller sta heter det vel på norsk. Vil gjerne ha viljen min igjenom.
F Frisør:)
H Hilde....mæ
I Inteligent????? Jeg elsker å tro at jeg er det.
J Jente.... kommer aldri til å bli noe annet, ikke i egne øyne iallefall :)
K Kompakt:)
L Large..... for ikke å si XL
M Munter...... tror jeg.....?
N Naturlig:)
O Oppmerksom
P Pesimist.... ihvertfall noen ganger
Q Queen , liker å tro det
R Rastløs.....bør skje noe rett som det er:)
S Sosial..... ikke sannt ?
T Trygg!
U Undrende
V Verandaelsker..........på sommeren
W What?????
X X-trem
Y Yrkesaktiv
Z ZZZZZZ
Æ Ærlig
Ø Ømtålig
Å Åhhh endelig ferdig


Ja da var det gjort.
Utfordrer Kariannes hverdag og Majjjes blogg.
Ha, no kan dokker spekuler litt :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

FLINK!! Og endelig...og sosial og verandaelsker stemmer iallefall 100%

Anonym sa...

Hvor er G da mamma ? Fjernet den fordi du MÅTTE skrive gammel eller ? haha..

Karianne's hverdag sa...

Ha ha ha Den var god Marie.... man fjerne det som ikke passer vettu...

Takk for utfordringen Hilde, men som deg så kan det nok gå litt tid..

Beskjed fra Petter: Sminkedama kan komme på besøk vettu.....:) Velkommen...

Heidi sa...

Utfordringer tas på mer eller mindre strak arm..! Og nå når du endelig har fått unna alfabetet, har jeg enda en utfordring til deg på min blogg :) Hæhæhæ!